به گزارش مشرق، مسعود براتی کارشناس مسائل اقتصادی درباره نامگذاری سال ۹۸ توسط رهبر انقلاب در اینستاگرام خود نوشت:
دم آقا گرم.
مطمئن هستم اگر آقا در انتخاب نام سال به نظرات مشاوران رسانه ای گوش می کردند هیچ وقت نام امسال را در حوزه اقتصاد نمی گذاشتند و از آن مهمتر مرتبط با تولید نمی گذاشتند.
از نظر رسانه ای این کار یعنی خسته کردن مخاطب. اما کشورداری همه اش رسانه نیست. و کارکرد رسانه نباید تخدیر مخاطب باشد.
قرار نیست مردم احساس غیرواقعی کنند. نامگذاری سال یک قطب نما برای جامعه است. اینکه رهبر انقلاب نامگذاری را در این چند سال در دایره اقتصاد نگه داشته است معنای روشنی دارد. اقتصاد هنوز عرصه #جهاد و #مبارزه است. هنوز آنچه که لازم است و نیاز تمدن اسلامی است رخ نداده. هنوز دشمن ناامید نشده است.
#خرمشهرها درپیش است...
#سال_رونق_تولید مبارک